HİZMETLERİMİZ

Web Uygulamarı, Masaüstü Uygulamaları ve Mobil Uygulamar Başta Olmak üzere İhtiyaca Uygun Çözümler Üreterek, Müşterilerimizin Yoğunlukla Teknoloji Odaklı Yeni İş Projelerinin Analizinden ve Tasarımından Hayata Geçirilmesine Kadar Geçen Tüm Süreçleri Yönetmek ve Katma Değer Yaratmak Amacıyla Verdiğimiz Hizmettir.
Donanım ve Yazılım Hizmetlerinin Kuruluşu, Yaygınlaştırılması, Taşınması, Yükseltilmesi, Değiştrilmesi ve Güncelleştirilmesi için Müşteri Lokasyonunda Sunduğumuz Hizmettir. İÇCAN Bilişim yaygın Servis Ağı ile Geniş Kapsamlı Kuruluş ve Yaygınlaştırma Projelerinde Büyük Deneyime Sahiptir.
Üreticiler veya Dağıtıcılar Adına, Şirketlere ve Tüketicilere Yönelik Olarak Sunulan Standart ve Genişletilmiş Garanti Hizmetini İçerir. Aynı Anda Garantili Olmayan Ürünleri Üretici Tarafından Sağlanan Orjinal Yedek Parçalar Kullanımı İle Onarım Hizmetini Kapsar.
Network ve Güvenlik Hizmetleri İçin Garanti ve Hizmet Seviyesi Sözleşmeleri (SLA) Kapsamında, Uzaktan Erişim, Telefon Desteği Yoluyla veya Müşteri Lokasyonunda Sunduğumuz Kurulum ve Destek Hizmetidir. İÇCAN Bilişim'in Teknik Yetkinliği Cisco, Hp, Symantec, NetAPP, Dell Gibi Alanlarındaki En Büyük Üreticilerin Ürünlerini Kapsamaktadır.
İÇCAN Bilişim Bünyesinde Bulundurduğu MS Sistem Mühendisleri İle Microsoft Windows Server Başta Olmak Üzere BackOffice Ürünlerinin Kurulumu, Yaygınlaştırılması, Ölçeklendirilmesi, Yükseltilmesi ve Destek/Bakımı Olarak SLA Kapsamı İçindeki Sunduğumuz Hizmettir.
Memnuniyet

STRATEJİK İŞ ORTAKLARIMIZ